Simu una fabbrica di stoviglie in melamina è fibra di bambù. A nostra fabbrica hè stata stabilita da più di 20 anni, dunque avemu una ricca esperienza è pudemu furnisce un bonu pruduttu è serviziu.
A nostra fabbrica hè in a cità di Zhangzhou, pruvincia di Fujian. Sè vo vulete visità a nostra fabbrica, pudete piglià un aereo per l'aeroportu di Xiamen, dopu piglià un'ora di vittura da l'aeroportu à a nostra fabbrica.Pudete ancu piglià u trenu à alta velocità per a stazione di Zhangzhou. Hè circa una meza ora di vittura da a stazione di Zhangzhou à a nostra fabbrica.
Oghje vi cunsigliu u nostru vassoio di maniglia più vendutu, pudete vede chì ci sò duie maniglie, hè faciule da purtà, per e duie maniglie, si lucida bè, cum'è in a nostra fabbrica, ci sò macchine di lucidatura automatiche. Cusì a lucidatura ùn hè micca un prublema.
Stu vassoio cù manicu hè grande, assai adattatu per e vacanze, cum'è u Natale. U Natale (Natale) cunnisciutu ancu cum'è Natale, u cumpleannu di Ghjesù, traduttu cum'è "Messa di Cristu", a festa tradiziunale occidentale, urighjinaria di u Cristianesimu, u 25 di dicembre di ogni annu. A Messa hè un tipu di serviziu religiosu. U Natale hè una festa religiosa, perchè hè a nascita di Ghjesù da celebrà, da quì u nome "Natale".
A maiò parte di a chjesa cattolica serà prima a vigilia di Natale u 24, vale à dì, u 25 di dicembre a mane si tenerà a messa di mezzanotte, è alcune chjese cristiane si teneranu a bona nutizia, è dopu u 25 di dicembre per celebrà u Natale; Un'altra branca di u Cristianesimu, a festa di Natale ortodossa hè u 7 di ghjennaghju di ogni annu.
U Natale hè ancu un ghjornu festivu in u mondu occidentale è in parechje altre regioni, cum'è Hong Kong, Macau, Malesia è Singapore in Asia. À l'epica di Custantinu (313 d.C.), l'antica Chjesa rumana s'hè abituata à celebrà a nascita di u Signore u 25 di dicembre.
Babbu Natale: Ci sò parechje legende nantu à Babbu Natale. Una di e più pupulare hè chì ci era una volta un vechju chjamatu Nicola, chì amava aiutà i poveri tutta a so vita. In una occasione, hà pensatu à mandà trè sacchi d'oru à trè zitelli poveri per aiutalli à sopravvive mentre eranu venduti. Quandu Nicola hà datu in secretu unu di i sacchi à un zitellu, l'oru hè cascatu per a finestra in una calza vicinu à u caminu, è a storia di Babbu Natale è di i calzini si hè sparsa.
Sè vi piace stu vassoio di melamina, benvenuti à cuntattateci
Data di publicazione: 12 di maghju 2023