I piatti di melamina sò fatti di polvere di resina di melamina per riscaldamentu è fusione à pressione. Sicondu a proporzione di materie prime, e so categurie principali sò divise in trè gradi, A1, A3 è A5.
U materiale di melamina A1 cuntene 30% di resina di melamina, è 70% di l'ingredienti sò additivi, amidu, ecc. Ancu s'è i piatti prudutti cù stu tipu di materia prima cuntenenu una certa quantità di melamina, anu e caratteristiche di a plastica, ùn sò micca resistenti à e alte temperature, sò faciuli da deformà è anu una scarsa lucentezza. Ma u prezzu currispundente hè abbastanza bassu, hè un pruduttu di fascia bassa, adattatu per u Messicu, l'Africa è altre regioni.
U materiale di melamina A3 cuntene 70% di resina di melamina, è l'altru 30% hè additivi, amidu, ecc. U culore di l'aspettu di e stoviglie fatte di materiale A3 ùn hè micca assai differente da quellu di u materiale A5. A ghjente ùn pò micca esse capace di distinguelu à u principiu, ma una volta chì e stoviglie fatte di materiale A3 sò aduprate, hè faciule cambià di culore, sbiadisce è deformassi à alta temperatura dopu un bellu pezzu. E materie prime di A3 sò più economiche di quelle di A5. Alcune imprese fingenu d'esse A5 cum'è A3, è i cunsumatori devenu cunfirmà u materiale quandu compranu stoviglie.
U materiale di melamina A5 hè 100% resina di melamina, è i piatti prudutti cù a materia prima A5 sò piatti di melamina pura. E so caratteristiche sò assai bone, micca tossichi, senza sapore, cunservanu a luce è u calore. Hà a lucentezza di a ceramica, ma si sente megliu cà a ceramica ordinaria.
È à u cuntrariu di a ceramica, hè fragile è pesante, dunque ùn hè micca adatta per i zitelli. I piatti di melamina sò resistenti à e cadute, micca fragili, è anu un aspettu squisitu. A temperatura applicabile di i piatti di melamina hè trà -30 gradi Celsius è 120 gradi Celsius, dunque hè largamente aduprata in a ristorazione è in a vita quotidiana.
Data di publicazione: 15 dicembre 2021