Classificazione di materie prime per a tavola di melamina

A tavola di melamina hè fatta di polvere di resina di melamina per riscaldamentu è fusione.Sicondu a proporzione di materie prime, i so categurie principali sò spartuti in trè gradi, A1, A3 è A5.

U materiale di melamine A1 cuntene 30% resina di melamine, è 70% di l'ingredienti sò additivi, amidu, etc. Ancu s'è a tavola prodotta cù stu tipu di materia prima cuntene una certa quantità di melamine, hà e caratteristiche di plastica, ùn hè micca resistente. à a temperatura alta, hè faciule da deformà, è hà pocu brillanza.Ma u prezzu currispundente hè abbastanza bassu, hè un pruduttu low-end, adattatu per u Messicu, l'Africa è altre regioni.

A3 materiale melamine cuntene 70% resina melamine, è l 'àutri 30% hè additivi, amidu, etc. U culore aspettu di tavulinu fattu di materiale A3 ùn hè assai differente da quellu di materiale A5.U Populu ùn pò esse in gradu di distinguiri lu in prima, ma una volta, tavulinu fattu di materiale A3 hè usatu, hè facile à cambià u culore, fade è deformi sottu temperatura altu dopu à un longu tempu.A materia prima di A3 hè più prezzu di quelli di A5.Alcune imprese pretendenu esse A5 cum'è A3, è i cunsumatori anu da cunfirmà u materiale quandu compranu stoviglie.

U materiale di melamina A5 hè 100% resina di melamina, è a stoviglia prodotta cù a materia prima A5 hè pura melamina.E so caratteristiche sò assai boni, micca tossichi, senza gustu, di cunservazione di luce è calore.Hà u lustre di ceramica, ma si senti megliu cà a ceramica ordinaria.

È à u cuntrariu di a ceramica, hè fragile è pisanti, per quessa ùn hè micca adattatu per i zitelli.A tavola di melamina hè resistente à caduta, micca fragile, è hà un aspettu exquisite.A temperatura applicabile di a tavola di melamina hè trà -30 gradi Celsius è 120 gradi Celsius, cusì hè largamente utilizatu in a ristorazione è a vita di ogni ghjornu.

Classificazione di materie prime per a tavola di melamina (3) Classificazione di materie prime per a tavola di melamina (1)


Tempu di Postu: Dec-15-2021